الگوریتم کبوتر

الگوریتم کبوتر دقیقا چه کاری انجام می دهد؟ منظور از الگوریتم کبوتر گوگل چیست؟

الگوریتم کبوتر گوگل

به عنوان یک کاربر گوگل، با سرعت و دقت جستجوی گوگل آشنا هستید.

 دقیقاً چگونه Google موفق می شود سریعاً نتایج جستجو را برای هر پرس و جو پیدا کند؟  قلب فناوری جستجوی گوگل الگوریتم کبوتر است، سیستمی برای رتبه بندی صفحات وب ساخته شده توسط بنیان گذاران گوگل لری پیج و سرگئی برین در دانشگاه استنفورد.

با توجه به پیشرفت کار B. F. Skinner، پیج و برین استدلال کردند که خوشه های کبوتر کم هزینه می توانند برای محاسبه ارزش نسبی صفحات وب سریعتر از ویراستاران انسانی یا الگوریتم های مبتنی بر ماشین استفاده شوند. در حالی که گوگل ده ها مهندس دارد که روزانه برای بهبود هر جنبه ای از خدمات ما کار می کنند، الگوریتم کبوتر همچنان زمینه همه ابزارهای جستجوی وب ما را فراهم می کند.

الگوریتم کبوتر ممکن است با پیشرفت دو الگوریتم دیگر با نام رمز پرندگان از ،Google Penguin و Google Hummingbird اشتباه گرفته شود.

 به روزرسانی های Google Penguin با Google Pigeon تفاوت دارند، زیرا آن ها برای مجازات کردن وب سایت هایی که از (SEO Black Hat) سئو کلاه سیاه استفاده می کنند و در نتیجه رهنمودهای Google Webmaster در جهت تقویت نتایج موتور جستجو، منتشر شده اند.

از آن جایی که که Google Pigeon و Google Penguin با محوریت جستجوی محلی هر دو به عنوان به روزرسانی برای موتور الگوریتم جستجوی موجود Google به کار می روند، Google Hummingbird یک الگوریتم جستجوی کاملاً جدید ارائه می دهد که فراتر از تمرکز کلمات کلیدی است تا بیشتر به زبان طبیعی یا مکالمه ارائه دهد.

کبوتر برای شخصی که از جستجوی گوگل استفاده می کند به چه معناست؟

هر کسی که از جستجوی وب Google برای عبارات جستجوی محلی مانند هتل بریستول یا هتل استفاده کند، متوجه تغییر در صفحات نتایج موتور جستجو (SERPS) خواهد شد.

 نکته ای که در آن جستجوی خود را انجام می دهید، در رابطه با مجاورت آدرس مشاغلی که برمی گرداند، به شدت بر این SERPS تأثیر می گذارد. تمرکز کبوتر بر بومی سازی کل صفحه نخست بسیاری از نتایج جستجو را تحت تأثیر قرار داده است. الگوریتم کبوترهمچنین تعداد بسته های نمایش داده شده در SERPS را برای برخی از دسته های جستجوی محلی تغییر داده است. بسته های اصلی، از هفت بسته به سه بسته کاهش یافته است. کاربران این امر را در SERP مشاهده می کنند.

جستجوی محلی الگوریتم کبوتر
جستجوی محلی الگوریتم کبوتر

جستجوی محلی در الگوریتم کبوتر چیست؟

جستجوی محلی به چگونگی موتورهای جستجو اشاره دارد، و ما به طور خاص در این مقاله به Google مراجعه می کنیم، از الگوریتمی برای بازگشت نتایج براساس موقعیت جغرافیایی کاربر استفاده می کند. این نتایج با نتایج جستجوی ارگانیک دیگر متفاوت است.

هنگامی که شما یک جستجوی محلی جستجو می کنید، Google نتایج را بر اساس موقعیت مکانی شما با استفاده از آدرس IP شما از طریق دسک تاپ و ردیابی موقعیت مکانی در دستگاه های تلفن همراه و هدف سوال شما باز می گرداند.

 حتی اگر مکانی مانند بریستول را در جستجوی خود وارد نکنید، Google هنگام بازگشت نتایج، موقعیت جغرافیایی شما را نیز در نظر می گیرد.

معنی کبوتر برای صاحب مشاغل چیست؟

Google اکنون نتایج ارگانیک محلی کمتری را در صفحه اول SERPs پس از Pigeon برمی گرداند. این امر منجر به رقابت بیشتر برای این رتبه بندی ها شده است.

 از زمان بروزرسانی اگوریتم کبوتر، ممکن است تجارت شما با اصطلاحات مختلف در رتبه بندی جستجو دچار نوسان شده باشد و این ممکن است در بازدید شما تأثیر داشته باشد.

 اگر برخی از کلمات کلیدی هدف شما از بین رفته باشد، می تواند تأثیر قابل توجهی در بازدید ارگانیک سایت شما داشته باشد.

علاوه بر تمرکز بر ارائه خدمات عالی که بیش از رقبا در منطقه محلی شما باشد، باید اطمینان حاصل کنید که سئو یا آژانس بازاریابی آنلاین شما تمام تلاش خود را برای بهینه سازی سایت شما برای کبوتر انجام می دهند. با این کار، شانس بیشتری برای جستجوی مربوطه در مناطق مربوطه از افراد مرتبط دارید.

 محلی سازی آنلاین کلید موفقیت آنلاین یک کسب و کار است. اگر به درستی انجام شود، باید در نتایج Google Local Pack و همچنین لیست سایت های محلی و سایت های بررسی ظاهر شوید ، و شانس خود را برای دریافت ترافیک مربوطه به حداکثر برسانید.

اهمیت الگوریتم کبوتر
اهمیت الگوریتم کبوتر

اهمیت (Google Pigeon Update) به روز رسانی الگوریتم کبوتر

به طور خلاصه: هدف آن بهبود تجربه جستجوی محلی برای کاربران است.

الگوریتم Google Pigeon با کاهش موارد تکراری بین نتایج صفحه ارگانیک و ادغام شده کار می کند.

 Google Pigeon به شما امکان می دهد دقیقاً همان چیزی را که می خواهید بر اساس موقعیت مکانی خود پیدا کنید. هدف آن ارائه نتایج جستجوی مفید، مرتبط و دقیق تر برای جستجوی محلی است.

 الگوریتم Google Pigeon مزایای بسیاری را ارائه می دهد. برخی از مزایای اصلی به روزرسانی الگوریتم Google Pigeon در زیر ذکر شده است.

– جستجوهای محلی برای تقلید بهتر از رتبه بندی جستجوی ارگانیک، با پرس و جوهای حاوی پیوندهای عمیق تر به صلاحیت های جستجوی وب Google مانند مترادف و نمودار دانش و غیره، انجام شده است.

– ابزارها و نقشه های اندازه گیری فاصله Google نیز به روز شده اند، بنابراین جستجوهای محلی برای دقت بیشتر از هر زمان دیگر اصلاح شده است.

– شعاع نتایج جستجوی محلی برای کسانی که از نظر جسمی به موتور جستجو نزدیکتر بودند، به طور قابل توجهی کاهش یافت.

این امر باعث می شود تا شرکتهای محلی بتوانند در منطقه عملیاتی محلی خود رتبه بهتری کسب کنند.

– مشاغل محلی ممکن است افزایش بازدید در وب و در نتیجه مشتریان جدید بالقوه را داشته باشند.

– دایرکتوری های محلی، به ویژه برای رستوران ها، در نتایج جستجوی Google بهتر دیده می شوند.

– این یک جستجوی برتر برای افرادی است که با مکان های Google یا پلت فرم نقشه های Google جستجو می کنند

– این روش نحوه استفاده از غلط املایی و مترادف ها را در تعریف نتایج جستجو تغییر داده است.

– نتایج جستجوی محلی Google می تواند در دستگاه های دسک تاپ و موبایل مرتبط تر و شفاف تر شود.

سخن آخر

به روزرسانی الگوریتم Pigeon فقط درصورتی که صفحات شما به درستی بهینه نشده باشد، بر کسب و کار کوچک شما تأثیر منفی می گذارد.

بهتر است به استفاده از استراتژی های سنتی SEO به کار خود ادامه دهید، محتوای منحصر به فردی برای سایت خود ایجاد کنید و در فهرست راهنمای محلی پیشرو در صنعت خود حضور پررنگی داشته باشید.

مطالب مرتبط:

اصول سئو

سئو کلاه سیاه

سئو کلاه سفید

 

اگر مایل هستید می توانید سوالات خود را از ما بپرسید.

ارسال یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *